3 sanningar om fotografering :)

  




  *  att fota humlor på våren när de inte finns så jättemånga blommor dem kan sitta på är seriöst ÖVERKURS ! xD
     (fast jag har lyckas få  ett foto på en humla på en gren, bild kommer )





  *   jag är BEROENDE av att fota mina fötter, jag vet inte om ni är de men jag är de i alla fall !





 *  när man har börjat fotografera så är man fast (fast de kanske ni redan vet ) ni ska se hur alla blir arga
     på mig när jag snackar om foto hela tiden!





    så nu vet ni lite om en fotografs hemligheter xD....eller..ja....ne xD glöm de x)






   



 
                                                                                                                                  / Linn




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0